Main5

AKO fungujeme

 

Našim hlavným cieľom je to, aby pre Vás vedenie účtovníctva bolo pohodlné. Preto je len na Vás ako budeme spolu komunikovať

 

1. E-mailom

Elektronická pošta je náš najobľúbenejší spôsob komunikácie. Dáva priestor pouvažovať nad vzniknutou situáciou a súčasne je dostatočne operatívna. E-mailom Vám môžeme zasielať rôzne informácie a priebežné ekonomické výsledky a ukazovatele, prípadne chybičky a problémy, pri ktorých riešení potrebujeme Vašu spoluprácu – nemusíte si nič zapisovať, nevyrušíme Vás pri Vašej práci a Vy máte priestor na premýšľanie nad otázkami a problémami. Elektronická pošta je aj najrýchlejší spôsob prenosu dokumentov na akúkoľvek vzdialenosť – či už od Vás k nám alebo naopak. E-mailom sme schopní poslať Vám všetky vyplnené tlačivá – či pre daňový úrad, pre poisťovne, pre banku ap. – Vy ich len vytlačíte, podpíšete a pošlete.

 

2. Osobne

Ak uprednostňujete osobný kontakt, sme Vám k dispozícii. Nesľubujeme okamžité riešenie Vašich problémov na počkanie na prvom stretnutí, ale môžeme Vám sľúbiť, za sa Vašim problémom a Vašim dokumentom budeme zodpovedne venovať a riešeniami v čo najkratšom čase Vás znova navštívime

 

3. Telefonicky

Ak potrebujete len narýchlo s niečím poradiť alebo sa na niečom dohodnúť, neváhajte nás kedykoľvek telefonicky kontaktovať. Ak sa Vám náhodou nepodarí nás zastihnúť, určite sa Vám ozveme hneď, ako to bude možné. Aj pomocou SMS sa dá vybaviť množstvo záležitostí...